Geavanceerd
mobiel
spoorkaart
spoorlijnen
tijdlijn
typen stations
reisplanner
nieuws
bronnen
links
literatuur
FAQ
contact
gastenboek
inloggen
overig
© disclaimer

Plaats een opmerking bij station Lelystad Centrum

Op de pagina kunt u een opmerking of herinnering insturen aan station Lelystad Centrum die wordt toegevoegd aan de pagina.

Oorspronkelijke reactie:
L. Bootsma (4 jan 2012)
Goedemorgen, Gistermorgen (3 januari 2012) ben ik op het station geweest om kinderen uit Engeland op te halen. Zij kwamen met de trein vanaf Schiphol naar Lelystad. Zij hadden minstens een uur vertraging en dus was het wachten geblazen. Zelf ben ik niet supermobiel, maar ook nog net niet invalide. Ik kan een stoel of bankje goed gebruiken na een kleine periode van staan/lopen. Maar helaas, op dit station was er niet n bankje te vinden. Het restaurant dat volgens de informatie op de glazen wand al minstens een uur open zou moeten zijn, was gesloten, dus ook daar kon ik niet terecht! Van pure ellende en pijn ben ik met windkracht 8 maar weer terug gelopen naar de auto en heb daar gewacht tot het bijna tijd was. Ik was er heel erg teleurgesteld over! Het station zelf zal er dan best wel mooi uit zien, maar daar heb je op zo'n moment weinig aan. Hoe kan dat? Of heb ik zelf iets verkeerd gedaan? Ik was er in ieder geval bepaald niet blij mee. Met vriendelijke groet,
reactie webmaster: ik heb geen idee, ik ontwerp de inrichting niet, heb qua werk niets met de stations te maken. maar wel vreemd dat alle bankjes ontbreken. wellicht heeft het te maken met de verbouw van het station voor de hanzelijn.

naam:
e-mail:
(toon mailadres niet op de site)
los deze som op **
Uw opmerking of vraag:

* verplicht veld
** omdat er blijkbaar nogal veel spam op dit formulier wordt ingevuld (die ik dan handmatig moet verwijderen) moet je deze eenvoudige som oplossen om te tonen dat je geen spam robot bent.
N.B. Voor diegenen onder jullie die niet zo'n ster in rekenen zijn: het antwoord is dus 2.

Ga terug naar de vorige pagina